wtorek, 17 lipca 2012

Wiatraki teraz i dawniej

Jak pisałem mam te trzy wiatraki.
-pierwszy wiatrak to typ staropolski , służył jako młyn .













- drugi to typ holenderski , służył jako młyn .













- trzeci to nowoczesny wiatrak do wytwarzania energii elektrycznej .













Komentarze mogą wstawiać osoby anonimowe. Piszcie propozycje co mógłbym dobudować do okrętu wojennego.







Buduje coś dużego i skończe za około 2 tygodnie , bo nie zawsze mam chęci do roboty.
english version : I makeing something big and end for 2 week , because I'm not always  wilingness to work .

3 komentarze:

  1. kleiłem kiedyś model brytyjskiego torpedowca HMS Cossack, powinny być na dziobie i rufie po 2 zestawy dział plotn. i może z parę po bokach.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie jak zrobic ten nowoczesny wiatrak ?

    OdpowiedzUsuń